Την άμεση αντίδραση του Βουλευτή Β’ Αθηνών της Νέας Δημοκρατίας κ. Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη η οριστικοποίηση της απόφασης του Υπουργείου Μεταφορών να μην κατασκευαστεί σταθμός του προαστιακού Σιδηρόδρομου στην Μεταμόρφωση Αττικής. Για την απόφαση αυτή που καταδικάζει στην απομόνωση χιλιάδες κατοίκους της περιοχής κατέθεσε ερώτηση στην Βουλή με Αρ. Πρωτ. 5392/15/02/2002 η οποία έχει ως εξής: «Στο Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας και στο Πρόγραμμα Μέτρων κατά του Νέφους «Αττική SOS» του Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. προβλέπεται ως έργο πρώτης προτεραιότητας η ανάπτυξη του Προαστιακού Σιδηρόδρομικού δικτύου το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τη νέα διπλή γραμμή κανονικού εύρους Σ.Κ.Α.- Παλλήνη – Κάντζα – Αεροδρόμιο Σπάτων. Παρά την δέσμευση της κυβέρνησης να εξετάσει και να προωθήσει την κατασκευή σταθμού στην Μεταμόρφωση το συγκεκριμένο έργο δεν συμπεριλαμβάνεται στους τελικούς σχεδιασμούς με αποτέλεσμα οι κάτοικοι της περιοχής να μιλούν για πλήρη αθέτηση λόγων και έργων των κυβερνητικών παραγόντων και δικαιολογημένα να προγραμματίζουν αγωνιστικές κινητοποιήσεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο συγκεκριμένος δήμος πέρα από το γεγονός ότι προσπαθεί να επουλώσει τις πληγές που άνοιξε ο σεισμός της 7ης Σεπτεμβρίου του 1999, έχει επιβαρυνθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια χωρίς η πολιτεία να έχει κάνει ούτε ένα ουσιαστικό έργο υποδομής. Ενδεικτικά μπορούμε να αναφέρουμε την λειτουργία του Κέντρου Λυμάτων, την διαπλάτυνση της Ενικής Οδού Αθηνών Λαμίας, την διάνοιξη του αυτοκινητόδρομου Ελευσίνας -Σπάτων που κυριολεκτικά έκοψε στην μέση τον Δήμο, την συσσώρευση δεκάδων βιοτεχνιών και βιομηχανιών κ.α. Όσον αφορά την συγκοινωνιακή σύνδεση του δήμου -στον οποίο ζουν περίπου 50.000 κάτοικοι - με το κέντρο της Αθήνας, αυτή έχει παραμείνει όπως ήταν και την δεκαετία του 80, όταν στην Μεταμόρφωση οι κάτοικοι δεν ξεπερνούσαν τις 10.000!!! Συγκεκριμένα υπάρχει μόνο το τακτικό δρομολόγιο Αθήνα – Κάτω Κηφισιά που τους εξυπηρετεί και ένα τοπικό το οποίο όμως ελάχιστα συμβάλλει στην μετακίνηση των κατοίκων. Είναι σαφές ότι η κατασκευή του έργου θα έλυνε ένα καίριο πρόβλημα στην περιοχή καθώς θα εξασφαλιζόταν η σύνδεση της Μεταμόρφωσης με τον ΗΣΑΠ και κατ’ επέκταση με το ΜΕΤΡΟ. Επειδή λοιπόν τα δημόσια έργα πρέπει πρωτίστως να ανταποκρίνονται στις κοινωνικές ανάγκες και όχι στην δημιουργία εντυπώσεων Ερωτάται ο κ. Υπουργός: 1. Εάν γνωρίζει τους λόγους για τους οποίους αποκλείστηκε ο Δήμος της Μεταμόρφωσης από την κατασκευή σταθμού προαστιακής εξυπηρέτησης; 2. Εάν θα καλύψει πολιτικά την συγκεκριμένη απόφαση που χαρακτηρίζεται από την αδιαφορία και την πλήρη έλλειψη κοινωνικής ευαισθησίας και κατανόησης;»